جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

 

میکروفون در دسته پلی استیشن 5 قابلیت‌های فراوانی دارد و شما می‌توانید با نسل جدیدی از میکروفون‌های دسته آشنا شوید. دسته پلی‌استیشن 5 نسبت به دسته پلی‌استیشن 4 پیشرفت بسیاری داشته و شما می‌توانید از امکانات فراوان آن استفاده کنید. اما گاهی ممکن است صدای میکروفون در دسته باعث آزار شما شود.

 بهترین راهکار این است که میکروفون دسته پلی‌استیشن 5 را خاموش کنید. بهترین منبع به شما آموزش می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن میکروفون کنترلر DualSense را خاموش کنید. در این مقاله نحوه غیرفعال کردن میکروفون کنترلر DualSense را با بهترین راهکارها به شما آموزش می‌دهیم. پس اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسید؛ تا آخر این مقاله همراه گامالوپ بمانید.

ویژگی‌های میکروفون دسته DualSense؛ لیست نکات مثبت در میکروفون دسته!

کنترلر DualSense دارای ویژگی‌های مثبتی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های آن، تکنولوژی میکروفون است که به شما در تجربه بازی‌های ویدیویی کمک می‌کند. شما می‌توانید از طریق میکروفون دیگر نیاز به هدفون و هدست پیدا نکنید و با دوستان خود به راحتی ارتباط برقرار کنید.

 همچنین به‌راحتی صدای محیط را تفکیک می‌کند و شما می‌توانید بر تمام موقعیت دسترسی پیدا کنید. حتی اگه چند کنترلر نیز در محیط شما روشن باشد شما می‌توانید صدا را به‌ راحتی تشخیص دهید. این ویژگی‌ها به شما کمک می‌کند تا بهترین تجربه از بازی‌ها را برای خود به ارمغان بیاورید.

لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند علاوه بر کسب اطلاعات درباره نحوه غیرفعال کردن میکروفون کنترلر DualSense؛ برای خرید انواع اکانت قانونی از جمله مارول اسپایدرمن به سایت گامالوپ مراجعه کنند.

روش غیرفعال کردن میکروفون کنترلر Dualsense؛ بهترین راهکار برای غیرفعال کردن میکروفون دسته!

گاهی ممکن است صدای میکروفون شما را آزار دهد و احتیاجی به آن نداشته باشید. در این هنگام باید میکروفون دسته را خاموش کنید. غیر فعال کردن میکروفون در دسته بسیار راحت است و از طریق روشی مفید می‌توانید بدون هیچ مشکلی میکروفون را قطع کنید. در ادامه راهکارهایی برای خاموش کردن میکروفون در دسته Dualsense را برای شما بیان می‌کنیم:

  • به بخش تنظیمات پلی‌استیشن بروید.
  • در قسمت Sound، گزینه Microphone را انتخاب کنید.
  • حال باید Input Device، بر روی گزینه Microphone on Controller قرار گیرد.
  • به بخش تنظیمات میکروفون برگردید.
  • در آخر به قسمت Microphone Status When Logged In رفته و آن را MUTE کنید.

با این روش بدون هیچ مشکلی می‌توانید میکروفون دسته Dualsense خود را خاموش کنید. حتما این روش‌ها را به درستی انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

لازم به بیان است گیمرها می‌توانند در کنار آشنایی با نحوه غیرفعال کردن میکروفون کنترلر DualSense؛ برای خرید انواع اکانت قانونی از جمله خرید اکانت call of duty modern warfare 3 به سیات گامالوپ مراجعه کنند.

نحوه غیرفعال کردن میکروفون کنترلر DualSense را در گامالوپ دنبال کنید!

در این مقاله به بررسی نحوه غیرفعال کردن میکروفون کنترلر DualSense پرداختیم. قابلیت‌های میکروفون می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین تجربه از بازی را برای خود به ارمغان بیاورید. همچنین روشی برای خاموش کردن میکروفون دسته پلی‌استیشن 5 را برای شما بیان کردیم تا در صورت آزار و احتیاج نداشتن به آن بتوانید آن را غیرفعال کنید. حتما راهکارها را به‌درستی دنبال کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسید.

نحوه غیرفعال کردن میکروفون کنترلر DualSense را در گامالوپ بخوانید. گامالوپ مرجعی معتبر در حوزه خرید محصولات گیمینگ اعم از کنسول‌های بازی، خرید گیفت کارت، خرید اکانت قانونی، خرید انواع هدفون گیمینگ و غیره فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات گامالوپ از طریق شماره 06152370253 و 09302227675 با کارشناسان سایت ارتباط برقرار کنید. امیدواریم از خواندن این مقاله از گامالوپ نهایت لذت را برده باشید.

سوالات متداول:

میکروفون دسته DualSense چه قابلیت‌هایی دارد؟

از طریق میکروفون دسته DualSense می‌توانید بدون هدفون و هدست با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و صدای محیط را به‌راحتی تشخیص دهید.

چرا میکروفون دسته پلی‌استیشن 5 را باید قطع کنیم؟

نویز میکروفون ممکن است شما را آزار دهد، از حریم خصوصی خود محافظت می‌کنید و از صداهای آزاردهنده آن جلوگیری کنید.

آیا می‌توانم میکروفون کنترلر DualSense را برای بازی‌های خاص غیرفعال کنم؟

بله، می‌توانید با مراجعه به تنظیمات بازی، میکروفون را برای بازی‌های خاص غیرفعال کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.